Стався страховий випадок

У разі настання страхового випадку, Вам необхідно негайно звернутися на цілодобову гарячу лінію для клієнтів СТ «ДОМІНАНТА», за телефоном - 0 800 50 70 17звінки з мобільних та стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).


Що потрібно зробити, якщо трапився страховий випадок?

Головні дії страхувальника в разі настання страхового випадку:

  • Увімкніть аварійну світлову сигналізацію та виставіть знак аварійної зупинки.
  • Надайте допомогу потерпілим та здійсніть усі заходи для зменшення розміру можливого збитку.
  • Викличте інспектора ДПС, ДАІ, МВС, МНС, відомчих аварійних служб, пожежної охорони (якщо необхідно) і отримайте від них документи (довідку, протокол), що підтверджують факт настання, час і обставини події.
  • Запишіть прізвища, адреси й телефони свідків події.
  • Зателефонуйте до служби асистансу СТ «ДОМІНАНТА» та повідомте про настання страхового випадку, коротко опишіть обставини події та характер збитку, повідомте додаткові дані, які у Вас запитає оператор.
  • Дотримуйтесь вказівок, отриманих від представника товариства.

ВАЖЛИВО!

Страхова компанія починає розгляд справи з моменту отримання всіх належним чином оформлених документів по справі.